مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 03:552020-02-22سياسي

امروز آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان


رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بیست و دومین دوره ثبت نام برای اعزام دانشگاهیان به عتبات که از 27 بهمن ماه آغاز شده، امروز شنبه سوم اسفند پایان می یابد و دانشگاهیان تا سوم اسفند مهلت دارند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی https: - رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بیست و دومین دوره ثبت نام برای اعزام دانشگاهیان به عتبات که از 27 بهمن ماه آغاز شده، امروز شنبه سوم اسفند پایان می یابد و دانشگاهیان تا سوم اسفند مهلت دارند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی https://www.

labbayk.

ir/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مرتضی مطهری پور به جزییات اعزام دانشجویان به عتبات در سال جاری اشاره کرد و گفت: مراسم قرعه کشی اعزام دانشجویان پنجم اسفند ماه انجام می شود و با هماهنگی صورت گرفته اعزام کاروان ها از 18 اسفند مصادف با 13 رجب آغاز می شود و تا 27 فروردین سال 99 ادامه دارد.

وی در خصوص ظرفیت اعزام دانشجویان به عتبات نیز گفت: در این دوره با توجه به تاخیر در اعزام و فرصت اندک برنامه ریزی برای 150 کاروان با ظرفیت 6000 نفر انجام شده که در این راستا 110 کاروان هوایی و 40 کاروان زمینی اعزام خواهیم داشت.

به گفته مطهری پور، هزینه سفر برای کاروان های زمینی دو میلیون تومان و کاروان های هوایی چهار میلیون تومان خواهد بود که با هماهنگی هایی که با با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان

امروز آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان