مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 03:502020-02-22سياسي

آغاز جلسات علنی مجلس پس از سه هفته تعطیلی/ نمایندگان بودجه 99 را بررسی می کنند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته جاری ضمن بررسی گزارش دیوان محاسبات درباره تفریغ بودجه سال 97، رسیدگی به لایحه بودجه 99 را در دستور کار دارند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته جاری ضمن بررسی گزارش دیوان محاسبات درباره تفریغ بودجه سال 97، رسیدگی به لایحه بودجه 99 را در دستور کار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی بعد از سه هفته تعطیلی جهت حضور نمایندگان در حوزه های انتخابیه و ایام تبلیغات انتخابات مجلس از روز دوشنبه هفتهجاری (5 اسفند) برگزار می شود.

مجلس این هفته از دوشنبه (5 اسفند) تا پنجشنبه (8 اسفند) جلسه خواهد داشت.

آغاز بررسی لایحه بودجه 99، ادامه بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده و بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استانهای ساحلی و کلانشهرها با مشارکت بخش غیر دولتی و طرح اصلاح مواد یک و 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی در دستور کار مجلس قرار دارد.

بررسی گزارش رییس دیوان محاسبات در مورد تفریغ بودجه سال 97، گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از روند اجرای برجام در مقطع زمانی یک ساله 26 تیر 96 تا 26 تیر 97 ، بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان درباره تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به حوادث بعد از گرانی بنزین در شهرهای مختلف کشور و گزارش کمیسیون آموزش در مورد موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلسات علنی مجلس پس از سه هفته تعطیلی/ نمایندگان بودجه 99 را بررسی می کنند

آغاز جلسات علنی مجلس پس از سه هفته تعطیلی/ نمایندگان بودجه 99 را بررسی می کنند