مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 19:162020-02-21سياسي

حضور مردم خراسان شمالی با عکس های شهید سلیمانی در پای صندوق ها


انتخابات امسال با توجه به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی از اهمیت ویژه تری نسبت به دوره های پیش برخوردار است زیراکه دشمنان بعد از این جنایت بزرگ خود بارها و به عناوین مختلف اعلام کرده اند که کشورمان رو به زوال می رود اما، مردم ما با حضور مقتدرانه در پای صندوق های رای و با تصویری بزرگ از سردار دل ها می توانند به استکبار جهانی و هم پیمانانشان ثابت کنند که در همه حال پشتیبان نظام و گوش به فرمان رهبری هستند.

این عده از مردم در بیان علت حضور خود در صحنه انتخابات به وصیت نامه سردار سلیمانی که جمهوری اسلامی حرم است و باید با تمام توان از این حرم دفاع کنیم اشاره کردند و از این مساله به عنوان مهم ترین علت حضور خود یاد کردند.

آنها شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و قانونی خود اعلام کردند و در این راستا به تاسی از سردار دل ها با شرکت در انتخابات خواستند به نحوی انتقام سختی از آمریکای جنایتکار و ایادی استکبار جهانی بگیرند.

عاشقان حاج قاسم سلیمانی می گویند با شرکت در انتخابات راه این سردار بزرگ را ادامه می دهیم و با رأی به نمایندگان مخالف آمریکا بر دهان قاتل حاج قاسم می زنیم.

این در حالی است که برخی در شبکه های اجتماعی نیز عشق به حاج قاسم سلیمانی را دلیلی برای شرکت در انتخابات و مصداق انتقام سخت از آمریکا و قات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم خراسان شمالی با عکس های شهید سلیمانی در پای صندوق ها

حضور مردم خراسان شمالی با عکس های شهید سلیمانی در پای صندوق ها