مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 19:052020-02-21سياسي

مشارکت یزدی ها در انتخابات بالاتر از نرخ متوسط کشوری


استاندار یزد از مشارکت یزدی ها بالاتر از نرخ متوسط کشوری خبر داد و گفت: با توجه به رصد انتخابات نتایج آن پس از شمارش نهایی آرا اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی دقایقی پیش در نشست خبری با اصحاب رسانه مستقر در ستاد انتخابات استان یزد با تقدیر و تشکر از حضور خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری انتخابات در استان یزد از صبح بر اساس برنامه وزارت کشور رأس ساعت هشت صبح شروع شد.

استاندار یزد از حضور خود برای بازدید از ستادهای انتخابات شهرستان های تفت، اردکان، میبد، اشکذر، مهریز و ابرکوه خبر داد و افزود: فرایند برگزاری انتخابات در همه شهرستان های استان بر اساس دستورالعمل ها به خوبی در حال انجام بود.

طالبی تصریح کرد: با تعامل و همکاری خوب هیأت های اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات کمترین مشکلی را در شعب داشتیم که نشان دهنده جریان خوب انتخابات در استان یزد بود.

وی ادامه داد: نسبت به دوره های قبل اعتراضات کمتری از ناحیه نامزدها واصل شد که نشان دهنده تخلفات کمتری در شعب و اطراف شعب بود و رعایت معذوریت های تبلیغاتی از دیروز اعمال شده بود.

استاندار یزد گفت: استقبال مردم تا ساعات پایانی ادامه داشت ولی با افزایش حضور مردم پای صندوق های رأی در دو نوبت زمان رأی گیری تمدید شد و تا ساعت 10 ادامه می یابد و احتمال تمدید مجدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت یزدی ها در انتخابات بالاتر از نرخ متوسط کشوری

مشارکت یزدی ها در انتخابات بالاتر از نرخ متوسط کشوری