مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 18:502020-02-21سياسي

پیرزن 98 ساله مراوه تپه ای رای خود را به صندوق انداخت


فرماندار مراوه تپه از حضور یک پیرزن 98 ساله پای صندوق اخذ رای این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از مردم در صحنه انتخابات بودیم و این حضور همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، امانگلدی ضمیر امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پیرزن 98 ساله مراوه تپه ای رای خود را به صندوق انداخت.

وی تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه شهرستان مراوه تپه یکبار دیگر با حضور حماسی خود پای صندوق های رای برگ زرین دیگری را در تاریخ ثبت کردند و این حضور حماسی همچنان در این شهرستان ادامه دارد.

فرماندار مراوه تپه با اشاره به اینکه همچنان اخذ رای در این شهرستان ادامه دارد، ابراز کرد: مردم هرچه سریعتر پای صندوق های رای حاضر شوند و رای خود را داخل صندوق بیاندازند امیدواریم بتوانیم رای تمام افرادی که تا آخرین لحظه پای صندوق های اخذ رای حاضر می شوند را در صندوق بیاندازیم.

ضمیر از حضور پرشور مردم در انتخابات شهرستان مراوه تپه قدردانی کرد و گفت: مردم شهرستان مراوه تپه حضور بسیار خوبی در صحنه انتخابات داشتند حضور مردم در انتخابات به ویژه در شهرستان مرزی مراوه تپه بسیار پرشور و حماسی بود.

انتهای پیام/83019


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرزن 98 ساله مراوه تپه ای رای خود را به صندوق انداخت

پیرزن 98 ساله مراوه تپه ای رای خود را به صندوق انداخت