مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 18:502020-02-21سياسي

مشارکت بیش از 75 درصدی بهابادی ها در انتخابات تا ساعت 21


تا ساعت 21 شاهد حضور بیش از 7 هزار 800 نفر از مردم بهاباد در پای صندوق های رأی بوده ایم که نشان دهنده مشارکت 75 درصدی آنان است.

- محمدمهدی خانی زاده بهابادی جمعه شب  در گفتگو با خبرنگار فارس در بهاباد با تأکید بر حضور پرشور مردم بهاباد در پای صندوق های رأی اظهار داشت: ده هزار و 977 نفر در شهرستان بهاباد واجد شرایط رأی دادن هستند.

فرماندار بهاباد  بابیان اینکه مشارکت حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات بیانگر آگاهی و دانش سیاسی شهروندان است اذعان کرد :  اصل  نظام جمهوری اسلامی ایران بر مردم سالاری دینی و مشارکت حداکثری مردم در تمامی ارکان و تصمیم گیری ها بنانهاده شده است.

رییس  هیئت اجرایی انتخابات بهاباد  با تأکید بر اینکه امیدواریم این مشارکت تا ساعات پایانی رأی گیری چشمگیر باشد افزود: واجدین شرایط رأی دادن سعی کنند تا حضور در شعب اخذ رأی را به ساعات پایانی قانونی اخذ رأی موکول نکنند.

خانی زاده بهابادی  تصریح کرد : از جنبه سیاسی، انتخابات نشان دهنده آگاهی و دانش سیاسی مردم یک جامعه و حساسیت های آنان به سرنوشت خویش، مملکت و نظام است که در بعد داخلی  اراده و اتحاد ملی و در بعد خارجی نیز اقتدار ملی و عظمت سیاسی خود را به جهانیان نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 75 درصدی بهابادی ها در انتخابات تا ساعت 21

مشارکت بیش از 75 درصدی بهابادی ها در انتخابات تا ساعت 21