مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 18:402020-02-21بين الملل

ادامه انتقادات از ترامپ در آمریکا بابت کوچک نمایی تلفات انتقام موشکی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در آمریکا واکنش ها به تبعات انتقام موشکی ایران با حمله به پایگاه عین الاسد عراق کماکان ادامه دارد و امروز جمعه همسر یکی از نظامیان سابق آمریکا از تلاش دونالد ترامپ ، - در ادامه انتقادات از رییس جمهور آمریکا بابت کوچک نمایی تلفات انتقام موشکی ایران همسر یک نظامی سابق آمریکایی در این باره اظهارنظرکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در آمریکا واکنش ها به تبعات انتقام موشکی ایران با حمله به پایگاه عین الاسد عراق کماکان ادامه دارد و امروز جمعه همسر یکی از نظامیان سابق آمریکا از تلاش دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا برای کوچک نمایی این مسئله انتقاد کرده است.

دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا چندی پیش مدعی شده بود وضعیت افرادی که در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد دچار ضربه مغزی شده اند جدی نیست و به او گفته شده که آن ها فقط به سردردهایی مبتلا شده اند.

کیت کمپلن ، استاد دانشگاه و همسر یکی از نظامیان آمریکایی که سال 2007 به ضربه مغزی دچار شد و سال گذشته با خودکشی به زندگی اش پایان داد با سی بی سی درباره سخنان ترامپ گفتگو کرده است.

کمپلن درباره همسرش، بعد از ابتلا به ضربه مغزی گفته است: بدن او از عراق برگشت، اما خودش نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه انتقادات از ترامپ در آمریکا بابت کوچک نمایی تلفات انتقام موشکی ایران

ادامه انتقادات از ترامپ در آمریکا بابت کوچک نمایی تلفات انتقام موشکی ایران