مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 18:252020-02-21سياسي

احتمال تمدید زمان رای گیری در یزد/صبح فردا نتایج اعلام می شود


با توجه به درخواست هایی که از شهرستان ها به ستاد انتخابات استان یزد ارسال شده، احتمال تمدید زمان رای گیری در یزد بعد از ساعت 22 وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی طالبی، جمعه شب در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: خوشبختانه در استان یزد از صبح بر اساس برنامه وزارت کشور کار خود را از هشت صبح آغاز کردیم و در شاخص آنلاین بودن شعب، شاخص 100 درصدی را در همان ساعات اولیه کسب کردیم.

وی افزود: از زمان اخذ رأی در شهرستانها حضور داشتیم و در شهرستانهای تفت، اشکذر، مهریز، ابرکوه و … حضور یافتیم و خوشبختانه فرآیند برگزاری انتخابات به خوبی در حال انجام بود و نکته ارزشمند، تعامل بسیار خوب هیئت های اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات بود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت که این نشان از جریان خوب انتخابات در استان یزد دارد.

طالبی عنوان کرد: نسبت به دوره های گذشته، اعتراضات کمتری از ناحیه کاندیداها و ستادهای آنها به ما واصل شد که باز هم نشان دهنده تخلفات کمتر در شعب ثبت نام و اطراف شعب بود.

استاندار یزد بیان کرد: استقبال مردم تا ساعت 18 یک روال معمولی داشت اما در دو سه ساعت اخیر با افزایش حضور مردم در پای صندوق های رأی مواجه شدیم که بر این اساس درخواست تمدید زمان اخذ رأی را دادیم که در دو مقطع تمدید شد و فعلاً تا سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تمدید زمان رای گیری در یزد/صبح فردا نتایج اعلام می شود

احتمال تمدید زمان رای گیری در یزد/صبح فردا نتایج اعلام می شود