مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 17:552020-02-21اقتصادي

ازدحام در شعبه های اخذ رای کرمانشاه در ساعات پایانی


خبرنگاران ایرنا، با حضور میدانی در برخی از محلات شهر کرمانشاه از جمله دولت آباد، الهیه، شهرک های نجفی، دادگستری و منطقه 22 بهمن حاکی از مراجعه مردم به شعبه های اخذ رای است.

حضور رای دهندگان در مساجد، مدارس و برخی از شعب بانک ملی دراین مناطق از ساعت 19 به بعد شتاب بیشتری به خود گرفته و اغلب مردم به صورت خانوادگی برای انداختن رای به صندوق حضور یافتند.

برخی از افراد حاضر در شعبات اخذ رای می گفتند که از عصر امروز روند حضور مردم در شعبات شتاب بیشتری به خود گرفته اما تاکید کردند که مردم رای گیری را به ساعات آخر موکول نکنند.

اقشار مختلف مردم کرمانشاه از پیر، جوان، میانسال در این دوره از انتخابات شرکت کردند اما رای اولی ها حضور چشمگیری تری داشتند و با ذوق و شوق وافری به پای صندوق های رای آمده بودند.

روند رای گیری در شهر کرمانشاه در کمال آرامش و در فضایی آرام در جریان است و رای گیری بدون هرگونه مشکلی و به صورت روان انجام می شود و رای دهندگان در کمترین زمان اقدام به انداختن رای در صندوق کردند.

ستاد انتخابات کشور زمان رای گیری را تا ساعت 22 تمدید کرد اما از مردم خواستند رای گیری را به ساعات آخر موکول نکنند.

براساس اعلام ستاد انتخابات کرمانشاه یک هزار و 585 صندوق اخذ رای امروز آرای مردم این استان را جمع آوری می کنند که از این تعداد 621 صندوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدحام در شعبه های اخذ رای کرمانشاه در ساعات پایانی

ازدحام در شعبه های اخذ رای کرمانشاه در ساعات پایانی