مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 17:352020-02-21سياسي

ارامنه آذربایجان پرشورتر از همیشه در انتخابات شرکت کردند


روبیک جانانه شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ارامنه با مشارکت حداکثری در این انتخابات علاقه مندی دیرینه خود را به کشور و انقلاب نشان دادند.

وی اظهار داشت: ارامنه با شوق تمام از ساعات اولیه صبح در پای صندوق های رای حاضر شدند و درک بالای خود را به دنیا ثابت کردند.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات آب در هاون کوبیدن است و هرگز نتیجه ای برای آنان نخواهد داشت، افزود: دشمنان دور باطل را تکرار می کنند و نمی خواهند حقیقت را باور کنند.

وی اضافه کرد: هر رای ایرانی اعم از رای شیعه و سنی، آشوری و ارمنی یکدل بودن ملت ایران را به تصویر می کشد و این یکدلی و انسجام پشتوانه ای قوی برای انقلاب و کشور است.

رییس شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان همچنین حضور پرشور اقوام و ادیان مختلف در ایران را نمونه بارز حاکمیت دموکراسی در ایران عنوان کرد.

حقوق ادیان و اقوام در جمهوری اسلامی ایران همواره حفظ شده است وی اضافه کرد: از اول انقلاب تاکنون همواره حقوق ادیان و اقوام حفظ شده و اقلیت های دینی همیشه از حقوق خود بهره مند بوده اند که نمونه بارز آن انتخاب آزادانه و فرستادن نماینده به خانه ملت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا اقلیت های دینی امروز در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت پرشور شرکت کردند؛ از 290 نفر نماینده مجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارامنه آذربایجان پرشورتر از همیشه در انتخابات شرکت کردند

ارامنه آذربایجان پرشورتر از همیشه در انتخابات شرکت کردند