مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 17:252020-02-21پزشكي

کمبود ماسک در استان سمنان وجود ندارد


نوید دانایی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: ماسک به اندازه کافی در استان و بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان وجود دارد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: ماسک مانع انتقال ویروس نمی شود، بلکه اقدامی برای رعایت بهداشت فردی در هنگام عطسه و سرفه است و به جز مراکز بیمارستانی، ضرورتی برای استفاده از ماسک وجود ندارد.

وی بیان کرد: مردم باید آگاه باشند استفاده از ماسک ضرورتی ندارد و شست وشوی دست ها به صورت مرتب، رعایت بهداشت تنفسی و پرهیز از ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی لازمه مراقبت در برابر ویروس کرونا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تصریح کرد: استفاده از ماسک در دستورالعمل های تعیین شده برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا وجود ندارد و مردم با افزایش تقاضا برای خرید ماسک در واقع بحرانی خودساخته ایجاد کرده اند.

دانایی خاطر نشان کرد: یکی از دلایل افزایش قیمت ماسک در روزهای اخیر افزایش تقاضای مردم برای خرید ماسک است و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان برای کنترل قیمت با کمک تعزیرات نظارت بر داروخانه ها را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: در نظارت های به عمل آمده مشخص شد برخی از مراکز از فروش ماسک خودداری می کردند و یا برخی ماسک ها را با قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود ماسک در استان سمنان وجود ندارد

کمبود ماسک در استان سمنان وجود ندارد