مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 16:052020-02-21سياسي

تخلفات انتخاباتی تاثیرگذار در مازندران رخ نداد


حسین حسن نژاد جمعه شب پس از پایان مرحله اول رای گیری و اعلام تمدید 2 ساعته آن از سوی وزارت کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بیشترین میزان تخلفات گزارش شده مربوط به خرید و فروش آرا در شعب اخذ رای بوده است که پس از بررسی گزارش ها مشخص شده که بسیاری از آنها جنبه هیجانی داشته است.

وی با اعلام این که تخلفی که بر میزان آرای صندوق ها اثرگذار باشد و یا منجر به وقفه در فعالیت شعبه شود در استان رخ نداده است ، توضیح داد : گزارش ادعا و گزارش غیررسمی از تخلفات انتخاباتی و خرید و فروش آرا تقریبا از تمامی حوزه های انتخابیه دریافت کردیم ولی با بررسی بعدی و دقیق مشخص شد که تنها تعداد معدودی از آنها صحت دارد ولی بر روند انتخابت بی تاثیر است.

حسن نژاد با بیان اینکه بازرسان ستاد انتخابات به صورت مستمر ، محسوس و نامحسوس از شعب اخذ رای بازدید می کنند ، از مردم خواست تا با ستاد انتخابات همکاری کرده و هرگونه تخلف و قانون شکنی را گزارش کنند.

وی گفت : رای مردم حق الناس است و وظیفه دست اندرکاران حراست و حفاظت این حق است ، ضمن این که گزارش های مردمی از بروز تخلف حتی با این که بسیاری جنبه هیجانی داشت ولی نشان داد که مردم نسبت به حق خود آگاهی دارند و از آن حراست می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات انتخاباتی تاثیرگذار در مازندران رخ نداد

تخلفات انتخاباتی تاثیرگذار در مازندران رخ نداد