مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:352020-02-21سياسي

فرماندار یزد خبر داد: تاکنون هیچ تخلفی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر گزارش نشده است


فرماندار شهرستان یزد با اشاره به شرایط قانونمند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر، اعلام کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ تخلفی در این حوزه گزارش نشده است.

- ایسنا/یزد فرماندار شهرستان یزد با اشاره به شرایط قانونمند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر، اعلام کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ تخلفی در این حوزه گزارش نشده است.

سید محمد رستگاری دقائقی قبل در ارتباط ویدئو کنفرانسی با اتاق خبر ستاد انتخابات استان اظهار کرد: خوشبختانه فرایند انتخابات در شهرستان یزد و اشکذر صبح امروز جمعه دوم اسفندماه با تلاش همه اعضای هیات اجرایی و سایر دست اندرکاران انتخابات با نظم و آرامش خوبی در شعب اخذ رای این حوزه و در زمان مقرر آغاز شد و از همان صبح نیز شاهد حضور خوب همشهریان بودیم که این مشارکت تاکنون نیز ادامه داشته است.

وی افزود: با توجه به این که معمولاً در ساعات پایانی اخذ رای حضور پررنگ تر مردم را در پای صندوق های رای شاهدیم، امیدواریم با تمدید زمان رای گیری ان دسته از کسانی که به هر دلیلی نتوانسته اند اقدام به رای دادن کنند، در این باره اقدام کنند.

به گفته رستگاری، در مجموع شهرستان های یزد و اشکذر 334 شعبه اخذ رای شامل 316 شعبه ثابت و 18 سیار که 33 شعبه ویژه خواهران است، در حال فعالیت هستند و البته چهار شعبه شامل یک شعبه ثابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار یزد خبر داد: تاکنون هیچ تخلفی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر گزارش نشده است

فرماندار یزد خبر داد: تاکنون هیچ تخلفی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر گزارش نشده است