مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:302020-02-21سياسي

صندوق های رأی؛ میعادگاه وفاداری + فیلم و عکس


امروز دوم اسفندماه 98 با حضور گسترده و بی نظیر مردم در تعیین سرنوشت سیاسی شان، برگ زرین دیگری در تاریخ حماسه آفرینی ملت ایران ثبت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نخستین انتخابات گام دوم انقلاب با شعار قانون مداری، بی طرفی و انسجام ملی است و همه آحاد ملت موظف هستند تا دِین خود را نسبت به این تکلیف عبادی و سیاسی به نحو مطلوب ادا کنند.

رونق در فضای انتخابات در واقع آری گفتن به پیشرفت و آبادانی است و مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهان تشکیل مجلس قوی و تأثیرگذار هستند؛ امری که رهبری، سران نظام، مقامات و شخصیت های مهم کشوری و لشکری بر آن تأکید کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی علاوه بر دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، این آزمون را خنثی کننده بسیاری از نیت های شوم آمریکایی ها و صهیونیست ها دانستند و صدالبته حضور در این صحنه مردم سالاری دینی راهی برای مأیوس کردن دشمنان اسلام است.

رهبر معظم انقلاب یک رکن قوی بودن مجلس را حضور هرچه بیشتر مردم پای صندوق های رأی برشمردند و عنوان کردند: تأثیرات مجلس فقط محدود به چهار سال نیست بلکه انتخابات و رأی دادن، وظیفه شرعی، ملی و انقلابی، جشن ملی و احقاق حق آحاد مردم برای دخالت در سرنوشت کشورشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های رأی؛ میعادگاه وفاداری + فیلم و عکس

صندوق های رأی؛ میعادگاه وفاداری + فیلم و عکس