مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:152020-02-21سياسي

مدارس فردا در خراسان جنوبی تعطیل شد/ تمدید زمان انتخابات تا ساعت 20


رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه زمان انتخابات تا ساعت 20 تمدید شد، گفت: باتوجه به اینکه عوامل بسیاری از پرسنل خدوم آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی در برگزاری انتخابات مشارکت داشته اند، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه زمان انتخابات تا ساعت 20 تمدید شد، گفت: باتوجه به اینکه عوامل بسیاری از پرسنل خدوم آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی در برگزاری انتخابات مشارکت داشته اند، فردا تمام مقاطع آموزش و پرورش در استان تعطیل است.

ناصر خوش خبر، امروز جمعه 2 اسفند، در نشست خبری با اشاره به شرکت جمعیت کثیری از مردم استان در انتخابات، اظهار کرد: برطبق نظر استاندار و تقاضای وزیر کشور زمان انتخابات دو ساعت تمدید شد.

وی با بیان اینکه انتخابات تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت، افزود: باتوجه به اینکه عوامل بسیاری از پرسنل خدوم آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی در برگزاری انتخابات مشارکت داشته اند، فردا تمام مقاطع آموزش و پرورش در استان تعطیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: کارکنان دستگاه های اجرایی که در صندوق ها حصور داشته اند، می توانند فردا به استراحت بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس فردا در خراسان جنوبی تعطیل شد/ تمدید زمان انتخابات تا ساعت 20

مدارس فردا در خراسان جنوبی تعطیل شد/ تمدید زمان انتخابات تا ساعت 20