مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 14:102020-02-21پزشكي

موردی از ابتلا به کروناویروس در خوزستان مشاهده نشده است


رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه موردی از ابتلا به کروناویروس در خوزستان مشاهده نشده است، گفت: تمام مواردی که بعضا به عنوان مورد مشکوک به بیماری های تنفسی گزارش دهی می شوند را با دقت و حساسیت بالا بررسی می کنیم.

- ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه موردی از ابتلا به کروناویروس در خوزستان مشاهده نشده است، گفت: تمام مواردی که بعضا به عنوان مورد مشکوک به بیماری های تنفسی گزارش دهی می شوند را با دقت و حساسیت بالا بررسی می کنیم.

دکتر سید مهدی حسینی زاده در جلسه کمیته پیشگیری و شناسایی موارد مشکوک به کرونا ویروس (covid-19) که امروز (2 اسفندماه) در مرکز بهداشت خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات و مراقبت های صورت گرفته، تاکنون هیچ گونه موردی از ابتلا به کرونا ویروس در استان مشاهده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: تمام مواردی که بعضا به عنوان مورد مشکوک به بیماری های تنفسی گزارش دهی می شوند را با دقت و حساسیت بالا بررسی می کنیم.

تاکنون مورد مشکوک به کروناویروس نداشته ایم ولی این حساسیت را در بیماریابی ادامه خواهیم داد.

وی گفت: در شرایطی که مواردی از ابتلا به این بیماری در کشور مشاهده شده است؛ آرامش و سلامت روان جامعه از اهمیت بالایی برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از ابتلا به کروناویروس در خوزستان مشاهده نشده است

موردی از ابتلا به کروناویروس در خوزستان مشاهده نشده است