مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:302020-02-21سياسي

رییس ستاد انتخابات: تاکنون گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه نداشتیم


رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه پنج شهرستان میزان تعرفه بیشتری نسبت به بقیه مصرف کرده اند، گفت: با توجه به اینکه تعرفه ها به صورت لحظه ای رصد می شود تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه نداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حسن جعفری بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در ستاد انتخابات مرکزی استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از ساعت 8 امروز اخذ رای در شعب استان را آغاز کردیم و مردم فهیم استان ساعت ها قبل از آغاز اخذ رای آماده بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در موج اول صبح شاهد حضور بانوان و آقایان بودیم که بانوان 51درصد و آقایان41 درصد مشارکت داشتند، در بعد از ظهر تا ساعت16 مجموعا 34درصد از واجدین شرکت کرده اند که آقایان و بانوان نسبت برابری دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه تا ساعت 18 امروز بیشتر زمان نیست و در صورت ضرورت باید تمدید کنیم کلیه افرادی که موفق نشده اند رای بدهند؛ با فوریت و در دست داشتن شناسنامه به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

جعفری عنوان کرد: هیأت های بازرسی در حوزه هیأت های اجرایی از قبل تعیین شده اند؛ همچنین سربازرس هایی نیز از هیأت نظارت حضور دارند تا به تخلفات رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات: تاکنون گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه نداشتیم

رییس ستاد انتخابات: تاکنون گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه نداشتیم