مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:262020-02-21سياسي

حضور مردم در انتخابات اعلام حمایت از نظام است


حجت الاسلام جلال مرادی روز جمعه در ستاد انتخابات استان همدان در جمع خبرنگاران بیان کرد: هر چند دشمن با فشار حداکثری مردم را از نظر معیشتی دچار مشکل کرده اما هر رای یک نه و اعتراض به دشمن و حمایت از کشور، میهن و نظام جمهوری اسلامی است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که پس از فاصله کمی از پیروزی، نظام را به رای گذاشته و همه مسوولان با واسطه و بی واسطه با رای و نظر مردم انتخاب شده است.

حجت الاسلام مرادی بیان کرد: سی هفتمین انتخابات امسال در کشور برگزار شد و ایران نیز از این نظر سرآمد دنیا بوده همچنین میزان حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های اخذ رای از میانگین جهانی بالاتر است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان ادامه داد: ملت ایران برای جمهوریت انقلاب در برابر غرب و شرق ایستاد که این موضوع نشان دهنده یک مردم سالاری دینی است.

حجت الاسلام مرادی اظهار داشت: در این دوره از انتخابات داوطلبانی از همه طیف و سلایق شرکت کردند در حالیکه در نظام های دموکراسی دنیا اینگونه نیست که هر کس با حداقل شرایط بتواند وارد رقابت های انتخاباتی شود بلکه باید یک حزب قدرتمند از او حمایت کند.

وی گفت: شورای نگهبان نظارت بر انتخابات را بر عهده دارد و در قانون اساسی تصریح شده که این نظارت شورای نگهبان استصوابی و عام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در انتخابات اعلام حمایت از نظام است

حضور مردم در انتخابات اعلام حمایت از نظام است