مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:202020-02-21سياسي

حضور خبرنگاران خارجی در خوزستان برای پوشش اخبار انتخابات


دبیر کمیته اطلاع رسانی انتخابات خوزستان با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه های کشورهای خارجی از جمله قطر برای پوشش اخبار انتخابات در خوزستان و اهواز حضور پیدا کرده اند، - ایسنا/خوزستان دبیر کمیته اطلاع رسانی انتخابات خوزستان با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه های کشورهای خارجی از جمله قطر برای پوشش اخبار انتخابات در خوزستان و اهواز حضور پیدا کرده اند، گفت: پوشش خوبی از سوی رسانه ها از حضور مردم در انتخابات صورت گرفته است.

سعید رضوانی درباره روند برگزاری انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از حساس ترین و مهم ترین تصمیماتی که قرار است گرفته شود، مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی است و با توجه به نگاه خاصی که به استان خوزستان وجود دارد، قطعا در این استان حساسیت و اهمیت انتخابات دو چندان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اینکه تمام تمهیدات لازم برای حضور و مشارکت مردم خوزستان در انتخابات اندیشیده شده است، افزود: تمام شعب اخذ رای از همان لحظات ابتدایی آغاز انتخابات، کار خود را شروع کرده اند.

مشارکت مردم خوزستان در انتخابات، در وقت عصر بیشتر است و به هر حال امیدواریم روند خوبی که از صبح شروع شده است، ادامه داشته باشد و حضور مردم پرشورتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور خبرنگاران خارجی در خوزستان برای پوشش اخبار انتخابات

حضور خبرنگاران خارجی در خوزستان برای پوشش اخبار انتخابات