مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 12:202020-02-21سياسي

رفع مشکلات محرومان و تحقق عدالت اولویت اول نمایندگان مجلس باشد


مسئولان باید به مناطق حاشیه شهر توجه بیشتری داشته باشند، لذا امیدواریم نمایندگانی که انتخاب می شوند به درد و مشکلات مردم رسیدگی کنند.

- مشهد -تولیت آستان قدس رضوی گفت: مسئولان باید به مناطق حاشیه شهر توجه بیشتری داشته باشند، لذا امیدواریم نمایندگانی که انتخاب می شوند به درد و مشکلات مردم رسیدگی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام احمد مروی پیش از ظهر امروز با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در مسجد الرضا (ع) منطقه شهید هاشمی نژاد مشهد، آرای خود را به صندوق های رأی انداخت و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حضور باشکوه و گسترده مردم در پای صندوق های رأی یوم الله دیگری را رقم زد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه هدف از حضور در یکی از شعب اخذ رأی مناطق محروم حاشیه شهر مشهد توجه دادن مسئولان به این مناطق است، افزود: امیدواریم که نمایندگانی که انتخاب می شوند به درد و مشکلات این مردم رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه نمایندگان مجلس کار اجرایی، عمرانی و آبادانی نیست، تصریح کرد: این عمرانی و آبادانی کار دولت است اما نمایندگان نیز می توانند با کارهای کارشناسی کمکی برای اجرای عدالت در جامعه باشند، اگر خواهان جامعه اسلامی هستیم باید عدالت را اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات محرومان و تحقق عدالت اولویت اول نمایندگان مجلس باشد

رفع مشکلات محرومان و تحقق عدالت اولویت اول نمایندگان مجلس باشد