مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 12:152020-02-21پزشكي

مورد مثبت از کرونا در همدان گزارش نشده است


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه همچنان موردی از بیماری کرونا در همدان گزارش نشده است گفت: مردم به شایعات توجه نکنند اما خودمراقبتی را در دستور کار داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اخباری مبنی بر مثبت بودن ابتلای دو نفر در همدان به بیماری کرونا و تخلیه بیمارستان سینا به دلیل این وضعیت منتشر شده که به منظور صحت و سقم آن به سراغ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا رفتیم تا مسائل را جویا شویم.

محمد طاهری با تکذیب این مطلب و با بیان  اینکه مردم به شایعات گوش ندهند اظهار کرد: یک ساعت پیش جلسه ای با حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان داشتیم و در خصوص نحوه آموزش و کنترل بیماری مواردی بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون موردی از بیماری کرونا در همدان گزارش نشده است گفت: افراد مشکوک به بیماری کرونا داریم اما مورد مثبت اعلام نشده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تاکید کرد: با ابتلای هر فردی به سرماخوردگی در کشور مثلا فردی که دارای تب و تنگی نفس باشد ما به او به دید فرد مشکوک مبتلا به کرونا نگاه می کنیم تا بررسی دقیق  صورت گیرد و آزمایش های لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد مثبت از کرونا در همدان گزارش نشده است

مورد مثبت از کرونا در همدان گزارش نشده است