مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 12:152020-02-21بين الملل

رؤیای تو برای تشکیل حکومت در کرکوک را نابود کردیم


سخنگوی حشد شعبی (بسیج مردمی) در محور شمال عراق به اظهارات مسعود بارزانی رییس حزب دموکراتیک کُردستان درباره کرکوک پاسخ داد.

- سخنگوی حشد شعبی (بسیج مردمی) در محور شمال عراق به اظهارات مسعود بارزانی رییس حزب دموکراتیک کُردستان درباره کرکوک پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسله، علی الحسینی سخنگوی سازمان حشد شعبی گفت که حشد شعبی بخشی از سیستم امنیتی رسمی عراق است و در داخل کرکوک نیز، پلیس محلی و سرویس اطلاعات حضور دارد.

وی اعلام کرد که از زمان ورود گروه تروریستی داعش به کرکوک، نیروهای حشد شعبی در اطراف این شهر حضور دارند (نه در داخل آن).

بارزانی ادعا کرده که برخی از کُردها به نیروهای حشد شعبی کمک کردند که وارد استان کرکوک شوند و این استان را تحت کنترل نیروهای حشد دانست.

وی با این ادعا که نمی توان پذیرفت همیشه نیروهای حشد شعبی در کرکوک حضور داشته باشند، مدعی شد که برخی از کُردها، به هم نژادهای [کُرد] خود خیانت کردند و عامل ورود حشد شعبی به کرکوک بودند .

الحسینی در ادامه و در پاسخ به این ادعا گفت که نیروهای کافی در کرکوک حضور دارند و حشد شعبی در مسائل داخلی [این استان] دخالت نمی کند .

وی خاطرنشان کرد که از زمان تشکیل حشد شعبی با فتوای مرجعیت دینی [عراق]، همه از اتهامهای تکراری مسعود بارزانی علیه حشد شعبی اطلاع دارند؛ ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رؤیای تو برای تشکیل حکومت در کرکوک را نابود کردیم

رؤیای تو برای تشکیل حکومت در کرکوک را نابود کردیم