مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:402020-02-21سياسي

مجلس شورای اسلامی و خبرگان محل خدمت به مردم است


یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مردم باید به افراد خدوم رأی دهند، گفت: مجلس شورای اسلامی و خبرگان محل خدمت به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله العظمی سید محمد علوی گرگانی در حاشیه شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان و پس از انداختن آرای خود به صندوق اخذ رأی، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت ملی یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه رعایت دو اصل در انتخابات باید در دستور کار مردم قرار بگیرد، تصریح کرد: در این راستا لازم است به مفهوم آیات سوره نحل توجه بیشتری شده و در این زمینه تأمل کرد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خداوند در سوره نحل می فرماید که با دو دسته از مردم همراه است، تصریح کرد: دسته اول را افراد با تقوا تشکیل می دهند که در هر مکانی هستند به وظایف دینی خود عمل کنند.

وی با اشاره به شرایط دسته دوم که خداوند در این سوره در ارتباط با آنان سخن گفته است، عنوان کرد: این دسته کسانی هستند که به مردم خدمت می کنند.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری جای خدمت کردن به مردم است، خاطرنشان کرد: مردم باید کسانی را در انتخابات انتخاب کنند که خدوم باشند و تقوا پیشه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس شورای اسلامی و خبرگان محل خدمت به مردم است

مجلس شورای اسلامی و خبرگان محل خدمت به مردم است