مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-21سياسي

حضور در انتخابات باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی است


حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران افزود: حضور در پای صندوق های رای واجب شرعی و عقلی است و از این رو همه وظیفه داریم برای عمل به این تکلیف دینی در انتخابات شرکت کنیم.

وی اظهار داشت: باید براساس اعتقاد به آرمان های نظام اسلامی، خون شهدا و اعتقادات دینی و دفاع از امنیت ملی حضور حداکثری پای صندوق های رای داشته باشیم.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی شاخص های یک نماینده را انقلابی بودن، شجاعت، مومن، رعایت تقوای الهی، دوری از حرام وحفظ بیت المال،کارآمد بودن، تخصص، تعهد، کاربلدی، دارای علم و سواد بیان کردند که امید است همگی با انتخاب فرد اصلح و رعایت چنین معیارهایی آرای خود را به صندوق های رای بیندازیم.

ملکی افزود: یک نماینده اصلح باید طرفدار عدالت باشد و برای فقرا تلاش کند و با روحیه جهادی شب و روز خود را وقف خدمت به مردم کند.

131 هزار تن در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، واجد شرایط رای برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی است

حضور در انتخابات باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی است