مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-21سياسي

مردم به نظام وفادار هستند


فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه مردم به نظام وفادار هستند، گفت: ملت ایران اسلامی در عرصه های مهم سیاسی به ندای رهبری لبیک می گویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر جمعه در ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در عرصه های مهم سیاسی به ندای رهبری لبیک گفته و نشان داده اند به آرمان های امام پایبند هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم همیشه پای کار هستند، گفت: شهروندان ساوجبلاغی بدون توجه به سردی هوای پای صندوق های رأی حاضر شده و حماسه آفریدند.

به گفته فرماندار ساوجبلاغ نماینده منتخبی که قرار است به مجلس راه پیدا کند باید از اسلام و انقلاب پیروی کرده و در حفظ دستاوردهای نظام بکوشند.

پالیزگیر با بیان اینکه نماینده باید از جنس مردم باشند و برای حل مشکلات تلاش کند، گفت: خوشبختانه میانگین مشارکت سیاسی مردم ساوجبلاغ در دوره دهم مجلس شورای اسلامی 75 درصد بوده است.

وی تعداد واجدین شرایط در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان را 254 هزار نفر اعلام کرد و گفت: تعداد رأی اولی این حوزه انتخابیه نیز هزار و 607 نفر است.

به گفته فرماندار ساوجبلاغ 17 کاندیدا در این حوزه انتخابیه به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به نظام وفادار هستند

مردم به نظام وفادار هستند