مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:262020-02-21سياسي

مشارکت مردم در انتخابات عزت و اقتدار ایران را به دنبال دارد


حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق جمع آوری آرا در مدرسه شهید احمدی روشن فردیس ،افزود: حضور در پای صندوق های رای احقاق حقوق از سوی مردم است، بنابراین مشارکت در انتخابات نشان می دهد که مردم با اراده خودشان سرنوشت اداره کشور را مشخص می کنند.

وی اظهار داشت: انتخابات عرصه حضورمردمی است که می خواهند در سرنوشت خود تاثیر گذار باشند.

امام جمعه فردیس با اشاره به بیانات حضرت امام (ره) که فرمود مجلس عصاره فضایل ملت و در راس امور است، افزود: کسانی باید در این دوره انتخاب شوند که نشان دهنده نماینده واقعی مردم ایران باشند.

ایمانی افزود: متاسفانه طی چند دوره اخیر مجلس نتوانسته آن هیمنه و بلند همتی اقتدار خود را نشان دهد، امیدوارم مجلس دوره یازدهم بتواند این کار را انجام دهد.

امام جمعه فردیس گفت: انتخابات میدان رقابتهای سالم است و هر فردی که بعد از انتخابات به عنوان نماینده انتخاب شد نماینده همه مردم است و باید با عمل به وعده های انتخاباتی خود پیگیر برطرف کردن مشکلات تمام مردم استان باشد.

ایمانی افزود: در شرایطی که دشمنان قصد دارند مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند اما حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای، علاوه بر تبعیت آنان از فرامین رهبری، بیانگر عشق و دلدادگی آنان به نظام اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در انتخابات عزت و اقتدار ایران را به دنبال دارد

مشارکت مردم در انتخابات عزت و اقتدار ایران را به دنبال دارد