مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:102020-02-21سياسي

تخلف انتخاباتی در شعب اخذ رأی استان سمنان گزارش نشد


رییس هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان بابیان اینکه بازرسان، شعبه های اخذ رأی را تحت نظارت خوددارند، گفت: تخلف انتخاباتی در شعب اخذ رأی استان گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری بعدازظهر آدینه در حاشیه بازدید از شعبه های اخذ رأی شهر سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه از شروع رأی گیری تا ساعت 13 امروز تخلف انتخاباتی در استان گزارش نشده است، ابراز داشت: تمامی 638 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار تحت نظارت و کنترل بازرسان قرار دارد.

وی بابیان اینکه هدف بازرسان مچ گیری نیست و بلکه رعایت حق وحقوق مردمی است، افزود: خوشبختانه روند انتخابات تا به این ساعت مطلوب بوده است و امیدواریم تا اتمام رأی گیری شاهد همین نظم و قانون مداری باشیم.

رییس هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان حضور مردم را در انتخابات مطلوب خواند و ابراز داشت: از مردم انتظار می رود رأی دادن خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.

فخری اضافه کرد: امروز وظیفه تمامی مردم ایران اسلامی است تا برای جلوگیری از نفوذ بیگانگان و خنثی سازی توطئه های دشمن پای صندوق های رأی حضور یافته و برگ زرینی دیگر در انتخابات رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف انتخاباتی در شعب اخذ رأی استان سمنان گزارش نشد

تخلف انتخاباتی در شعب اخذ رأی استان سمنان گزارش نشد