مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:002020-02-21بين الملل

فرمانده صهیونیست: با خطرناک ترین تهدید موشکی از 1948 تا کنون روبرو هستیم


فرمانده جبهه داخلی در ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به افزایش قدرت موشکی مقاومت اعلام کرد، تهدید امروز علیه این رژیم از سال 1948 تا کنون بی سابقه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تامیر یدعی فرمانده جبهه داخلی در ارتش رژیم صهیونیستی درباره خطرناک بودن مرحله فعلی برای امنیت این رژیم هشدار و داد و گفت، این وضعیت خطرناک تر از سال 1948، سال اشغال فلسطین و ایجاد رژیم اسراییل است.

بر اساس گزارش خبرگزاری صفا ، وی در کنفرانسی در تل آویو گفت: در پی تغییر دیدگاه های نظامی طرف مقابل (مقاومت) از جمله تمرکز بر موشک های سنگین و میزان دقت آنها در بسیاری از جبهه ها، تهدیدات امروز از نظر شدت و خطرناک بودن از سال 1948 تا کنون بی سابقه بوده است.

یدعی ادامه داد: آینده مانند موشک های آزار دهنده در جنگ 2014 نوار غزه نیست، مانند جنگ دوم لبنان در سال 2006 هم نیست، از آتشی (شلیک موشک ها) سخن می‎گوییم که بسیاری از مناطق را مختل می کند و ممکن است بسیاری از سامانه های داخلی را از کار بیندازد.

این فرمانده صهیونیست تصریح کرد: در گذشته اقدام به جداسازی میان جبهه جنگ و جبهه داخلی می کردیم اما این موضوع امروز دیگر تمام شده است زیرا هنگامی که فرمانده یک تیپ فلسطینی در نوار غزه کشته می شود تل آویو ممکن است ظرف چند ساعت فلج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده صهیونیست: با خطرناک ترین تهدید موشکی از 1948 تا کنون روبرو هستیم

فرمانده صهیونیست: با خطرناک ترین تهدید موشکی از 1948 تا کنون روبرو هستیم