مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:002020-02-21بين الملل

کرملین: درگیری ترکیه و روسیه در ادلب بدترین سناریو است


سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در سخنانی گفت که کشورش به همراه ترکیه، فرانسه و آلمان برگزاری یک نشست درباره سوریه را بررسی می کنند.

- سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در سخنانی گفت که کشورش به همراه ترکیه، فرانسه و آلمان برگزاری یک نشست درباره سوریه را بررسی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز (جمعه) در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که مقامات کشورش به همراه، فرانسه، ترکیه و آلمان درحال بررسی برگزاری یک نشست درباره سوریه هستند اما هیچ تصمیمی در این باره تاکنون اتخاذ نشده است.

وی افزود: اگر سران چهار کشور مذکور برگزاری این نشست را ضروری بدانند، در این صورت برگزاری آن بعید نخواهد بود.

پسکوف در بخش دیگری از اظهاراتش در پاسخ به سؤالی درباره احتمال شکل گیری درگیری میان روسیه و ترکیه در ادلب نیز تأکید کرد: نمی خواهم درباره بدترین سناریوها صحبت کنم.

این اظهارات پس از آن مطرح شده است که یک منبع نظامی پنجشنبه به روسیا الیوم گفت: گروه های مسلح با حمایت ارتش ترکیه حمله شدیدی را به پایگاه های ارتش سوریه در سراقب و النیرب آغاز کردند.

در همین راستا، دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به گروه های مخالف گزارش داد، نیروهای ترکیه ای و شبه نظامیان وابسته به آنها حمله خمپاره ای گسترده ای به شهرک النیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: درگیری ترکیه و روسیه در ادلب بدترین سناریو است

کرملین: درگیری ترکیه و روسیه در ادلب بدترین سناریو است