مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 07:562020-02-21سياسي

ثبت اثر انگشت در فرایند انتخابات در استان بوشهر اجباری نیست


خسرو دهقانی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس توافق شورای نگهبان و ستاد انتخابات وزارت کشور برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا گرفتن اثر انگشت با استامپ در انتخابات دوم اسفند الزامی نیست.

وی بیان کرد: براین اساس تصمیم الزامی نبودن ثبت اثر انگشت به فرمانداری های 10 گانه استان بوشهر ابلاغ شده است و مردم بدون هیچ نگرانی در این حماسه بزرگ مشارکت داشته باشند.

دهقانی اضافه کرد: در این ارتباط مردم تنها با در دست داشتن شناسنامه و ارائه شماره یا کارت ملی می توانند تعرفه رای خود را در صندوق بیندازند.

وی بیان کرد: 66 نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر برای تصاحب چهار کرسی سبز رنگ مجلس باهم رقابت می کنند.

در استان بوشهر از 101 کاندیدای تایید صلاحیت شده برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان 35 نفر انصراف دادند و هم اکنون در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم 23 نامزد، دشتستان 15 نفر، حوزه دشتی و تنگستان 14 کاندید و حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه 14 نامزد باهم رقابت می کنند.

از مجموع جمعیت یک میلیون و 160 هزار نفری استان بوشهر 783 هزار و 333 نفر واجد شرایط رای و از این شمار 37 هزار و 659 نفر رای اولی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اثر انگشت در فرایند انتخابات در استان بوشهر اجباری نیست

ثبت اثر انگشت در فرایند انتخابات در استان بوشهر اجباری نیست