مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 05:452020-02-21سياسي

افزایش ضریب امنیتی کشور با حضور آگاهانه مردم


استاندار، گیلانیان را پیشتاز در رویدادهای سیاسی و اجتماعی دانست و گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات ضریب امنیت کشور را افزایش داده و موجب ناامیدی دشمنان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع صبح امروز در حاشیه رأی گیری از مردم در شعبه یک اخذ رأی واقع در میدان شهدای ذهاب رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرایند انتخابات در گیلان هم زمان با سراسر کشور از نخستین دقایق آغاز رأی گیری در استان شروع شده است.

وی با اشاره به پیشتازی گیلان در عرصه های سیاسی و اجتماعی، افزود: مردم آگاه استان گیلان هموار در همه صحنه های انقلاب اسلامی، رویدادهای سیاسی، اجتماعی و انتخابات باشکوه در راستای حقوق شهروندی خود ازجمله مردم پیشتاز و عزتمند ایران بوده اند.

استاندار گیلان با بیان اینکه بهتر است مردم در همین ساعات اولیه صبح به شعبات رأی مراجعه و رأی آگاهانه و مؤثر خود را به صندوق بیندازند، گفت: حضور ارزشمند مردم زمینه ساز توسعه استان خواهد بود و ضریب امنیت ملی را افزایش داده و موجب ناامیدی دشمنان ایران اسلامی می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مردم شریف، آگاه و هوشیار گیلان همچون ادوار گذشته حضور آگاهانه خواهند داشت، افزود: همیشه حضور مردم گیلان در انتخابات نسبت به متوسط کشوری بیشتر بوده و انتظار می رود در این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ضریب امنیتی کشور با حضور آگاهانه مردم

افزایش ضریب امنیتی کشور با حضور آگاهانه مردم