مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 00:452020-02-20پزشكي

حمایت 25 تا 100 میلیون تومانی دانشگاه علوم پزشکی مجازی از ایده های خلاقانه


معاون زیرساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی از تصویب برنامه ایبال به منظور حمایت از ایده های خلاقانه خبر داد و گفت: این دانشگاه آماده حمایت مالی 25 تا 100 میلیون تومانی از ایده های خلاقانه است.

- معاون زیرساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی از تصویب برنامه "ایبال" به منظور حمایت از ایده های خلاقانه خبر داد و گفت: این دانشگاه آماده حمایت مالی 25 تا 100 میلیون تومانی از ایده های خلاقانه است.

دکتر آیین محمدی در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به جزییات برگزاری برنامه ایبال اشاره کرد و گفت: این دانشگاه درخواست های متعددی از قسمت های مختلف وزارت بهداشت و صاحبان ایده در سطح جامعه و دانشگاه های علوم پزشکی داشته است که در نهایت به این نتیجه رسید که ایده های خاصی که فناورانه بود را مورد حمایت قرار بدهد.

البته دانشگاه از لحاظ قانونی هیچ وظایفی در برابر حمایت از این ایده ها را ندارد اما در بررسی های خود به این موضوع رسیدیم که بهترین سازوکار برای حمایت از این ایده ها راه اندازی یک شتاب دهنده است.

وی در ادامه تصریح کرد: شتاب دهنده معمولا برای حمایت از ایده ها و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان ایجاد می شوند، به همین جهت شتاب دهنده دانشگاه علوم پزشکی مجازی را به اسم ایبال تصویب کردیم و حوزه فعالیت های ایبال تقریبا در پنج قسمت مجزا یعنی آموزش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 25 تا 100 میلیون تومانی دانشگاه علوم پزشکی مجازی از ایده های خلاقانه

حمایت 25 تا 100 میلیون تومانی دانشگاه علوم پزشکی مجازی از ایده های خلاقانه