مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 21:052020-02-20اجتماعي

فقط راه 62 روستای آذربایجان غربی بسته است


ارسلان شکری پنج شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا صبح فردا، جمعه تمامی این راه های روستایی در استان بازگشایی شده و تردد برای دریافت آرای مردم برقرار می شود.

وی با بیان اینکه این راه های روستایی مسدود تنها در چهار شهرستان آذربایجان غربی قرار دارد، اظهار داشت: از این تعداد، 45 روستا در ارومیه، هشت روستا در پیرانشهر، هفت روستا در سلماس و 2 روستا در خوی قرار دارد.

وی بیان کرد: اداره کل راهداری با استفاده از توان راهداران و ماشین آلات خود، بیشترین اهتمام را برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی انجام داده تا مشکلی در خصوص اخذ آرای مردم در روز انتخابات وجود نداشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: طی 24ساعت گذشته راه ارتباطی بیش از300 روستا بازگشایی شد و عملیات بازگشایی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: با بهره گیری از تمامی امکانات سخت افزاری، ماشین آلات راهداری و منابع انسانی دولتی و همچنین بهره مندی از امکانات و ماشین آلات بخش خصوصی عملیات بازگشایی ادامه دارد و مشکلی در خصوص انتقال صندوق های رای به روستاهای استان وجود ندارد.

شکری افزود: به دلیل حجم بالای بارش برف و کولاک شدید بسیاری از محورهای روستایی در چندین نوبت متوالی برف روبی و بازگشایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط راه 62 روستای آذربایجان غربی بسته است

فقط راه 62 روستای آذربایجان غربی بسته است