مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 21:052020-02-20سياسي

خیابان های تبریز در شور و شوق خرید عید و انتخابات


خبرگزاری مهر، گروه استان ها؛ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم زمان با سراسر کشور فردا صبح در 13 حوزه انتخابیه استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

نامزدها و طرفداران آن ها که هرکدام درباره چیزی تبلیغ کرده اند امروز را تنها نظاره گر بودند تا ببینند نتیجه یک هفته تبلیغاتشان چه می شود و آن ها بی صبرانه منتظر فردا هستند تا انتخابات آغاز شود.

دراین بین مردم نیز بدون توجه به حاشیه های مطرح شده در مورد ویروس کرونا که در فضای مجازی در حال پخش است، مشغول خریدهای عیدانه و مایحتاج زندگی خود هستند و خریدهای عیدانه با چاشنی انتخابات در بازار تبریز حاکم است.

صبح اول وقت در یکی از حوزه ها رأی می دهم یک شهروند تبریزی که در حال خرید در بازار تبریز است به خبرنگار مهر گفت: امسال تصمیم گرفته ام زودتر خریدهای عید را انجام دهم و از امروز خریدها را شروع کرده ایم تا به ترافیک آخر سال نرسیم.

راضیه باباپور با تاکید بر اینکه شور و نشاط خاصی در بازار حاکم است، افزود: یکی دو هفته ای بود که بارش سنگین برف اجازه نمی داد به بازار برویم که امروز هوا خوب بود و تصمیم گرفتیم با خانواده برای خرید به بازار بیاییم.

امسال انتخابات با حال و هوای عید نوروز درهم آمیخته شده و در این یک هفته شور وشوق کاندیداها و طرفداران آنها مشهود بود وی افزود: امسال انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان های تبریز در شور و شوق خرید عید و انتخابات

خیابان های تبریز در شور و شوق خرید عید و انتخابات