مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 14:102020-02-20اجتماعي

آماده سازی اتاق قرنطینه در گرمخانه های پایتخت


سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تاکنون مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا در گرمخانه های پایتخت نداشته ایم، - سیدمالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تمهیدات این سازمان جهت جلوگیری کرونا در گرمخانه های پایتخت اظهار داشت: از سه هفته پیش بخشنامه ای را به همه مراکز و مجموعه های سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی ابلاغ کردیم و بر همین اساس تمهیدات لازم جهت پیشگیری از کرونا درنظر گرفته شده است.

  وی از برگزاری جلسه اضطراری طی روز آینده درباره پیشگیری از کرونا در این سازمان خبر داد و گفت: مواد ضدعفونی کننده، دستکش های یکبار مصرف و سایر تجهیزات مورد نیاز برای گرمخانه های پایتخت تهیه شده است.

  حسینی ادامه داد: برای گرمخانه های بزرگ اتاق قرنطینه آماده شده و در گرمخانه های کوچک نیز در حال تهیه این اتاق هستیم و علاوه بر بحث ارائه آموزش های لازم، ضدعفونی کردن همه گرمخانه ها حداقل روزی یکبار انجام می گیرد.

  سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران افزود: علاوه بر افراد آسیب دیده، افراد خدمات دهنده در گرمخانه ها نیز ممکن در خطر ابتلا به کرونا باشند و از آنجایی که مددجوها در گرمخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی اتاق قرنطینه در گرمخانه های پایتخت

آماده سازی اتاق قرنطینه در گرمخانه های پایتخت