مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:552020-02-20سياسي

مردم در انتخابات وحدت ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت


ولی قلیچی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمن به دنبال راهی است که مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کند اما حضور حداکثری مردم رعب و وحشت در دل دشمنان می اندازد و انتخاب افراد صالح و شجاع باعث اصلاح امور مملکت و پیشرفت در عرصه های مختلف می شود.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات در این برهه که ایران اسلامی تحت فشار ظالمانه و در چنگال بی رحم تحریم ها قرار دارد، بزرگترین خدمت به کشور و نماد اقتدار نظام اسلامی است.

وی گفت: انتخابات دوم اسفند از اهمیت بسیار برخوردار است و حضور مردم در این انتخابات سرنوشت ساز خواهد بود و ملت بزرگ ایران با حضور حداکثری خود همچون گذشته مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد زد.

قلیچی افزود: عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی میدانی مهم برای نشان دادن عظمت، اقتدار و اتحاد ملت ایران است تا بار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مایوس و ناکام شوند.

وی ادامه داد: همه جناح ها و جریان های سیاسی و فکری کشور باید در انتخابات دوم اسفند در صف واحد علیه بدخواهان کشور و نظام قرار گیرند و اقتدار، صلابت و سربلندی ایران اسلامی را در مقابل جهانیان به نمایش بگذارند.

در انتخابات دوم اسفند ماه 30 هزار نفر در شهرستان صالح آباد واجدشرایط رای دادن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در انتخابات وحدت ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت

مردم در انتخابات وحدت ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت