مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-20سياسي

زیرساختهای لازم برگزاری انتخابات سالم دراردستان فراهم شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمید رضا تاملی ظهر پنجشنبه در جلسه توجیهی عوامل شعب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن کانون شهید مفتح اردستان اظهار داشت: تمامی زیرساختهای لازم برای یک انتخابات سالم و حداکثری در شهرستان اردستان فراهم شده است.

وی افزود: اولین هدف ما از برگزاری انتخابات، شور و شوق حداکثری مردم است که این مهم در شهرستان اردستان اتفاق افتاده است.

فرماندار اردستان گفت: در شهرستان اردستان 57 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است و برای اولین بار انتخابات کشور را طبق قانون جدید انتخابات برگزار می کنیم.

وی ابراز داشت: انتخاب اعضای شعب مشخص شده و با توجه به اینکه باید صحت انتخابات با ظرافت انجام شود کلاسهای آموزشی برای کاربران و اعضاء انجام شده است.

تاملی بیان داشت: برای صندوقهای رأی از افراد امین و معتمد انتخاب شده اند تا مردم هم به این امر اطمینان کنند و در مجموعه شهرستان ترکیب خوبی پیش بینی شده است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: انتظار می رود تا عوامل شعب که نمایندگان فرمانداری و هیئت نظارت هستند در برگزاری یک انتخابات خوب تلاش کنند.

مجریان انتخابات امانتداری را در دستور کار قرار دهند وی تاکید کرد: مجریان انتخابات امانتداری را در دستور کار قرار داده اندتا حق الناسی انجام نشود و یک انتخابات سالم را به پایان برسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساختهای لازم برگزاری انتخابات سالم دراردستان فراهم شده است

زیرساختهای لازم برگزاری انتخابات سالم دراردستان فراهم شده است