مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:552020-02-20اقتصادي

دفتر کار مجازی چیست و چه مزایایی دارد؟


امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی، نیاز سازمان ها به حضور فیزیکی در یک مکان مشخص کاهش یافته و بخش بزرگی از کسب وکارهای کوچک و استارتاپ ها از دفتر کار مجازی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند.

- امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی، نیاز سازمان ها به حضور فیزیکی در یک مکان مشخص کاهش یافته و بخش بزرگی از کسب وکارهای کوچک و استارتاپ ها از دفتر کار مجازی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام رسپینا، تمایل شرکت ها به استخدام نیروهای فریلنس و دورکار نیز روزبه روز در حال افزایش است و شرکت ها به منظور کاهش هزینه و انعطاف پذیری بیشتر از گذشته به این سمت حرکت کرده اند.

درهمین راستا با توجه به اهمیت و روند رو به رشد دفاتر کار مجازی در کشور در این مقاله قصد داریم به معرفی مفهوم دفتر کار مجازی بپردازیم و مزایای استفاده از آن را بیان کنیم.

دفتر کار مجازی یک سرویس است که به کسب وکارها این امکان را می دهد تا بدون نیاز به یک مکان بتوانند کارهای خود را انجام دهند.

دفتر کار مجازی بیشتر برای کسب وکارهای کوچک و استارتاپ ها که سرمایه کمی دارند، مناسب است.

همچنین فریلنسرها و افرادی که به صوت دورکار فعالیت می کنند، می توانند با استفاده از این سرویس با نام شرکت خود در منزل یا هر مکان دیگری کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر کار مجازی چیست و چه مزایایی دارد؟

دفتر کار مجازی چیست و چه مزایایی دارد؟