مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:202020-02-20سياسي

بیانیه انتخاباتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل


اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور با صدور بیانیه نهایی سیاسی انتخاباتی خود از مردم خواست که در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت کنند.

- اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور با صدور بیانیه نهایی سیاسی انتخاباتی خود از مردم خواست که در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت کنند.

به گزاش ایسنا، در این بیانیه آمده است: در طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، جامعه ایرانی همواره نماد باصلابت و پرشکوهی از جمهوریت بود، جمهوریتی بر پایه مبانی اصیل اسلامی که ملت بزرگ ایران را به تصمیم گیر اصلی در حکومت داری بدل کرده است.

انتخابات بعنوان یک نماد کلان و اصیل در حوزه جمهوریت مهم ترین ابزار تصمیم ساز در یک نظام اسلامی محسوب می شود و هر گونه غفلت و یا بی اهمیتی نسبت به این مسئله حیاتی می تواند کشور را از ریل پیشرفت و ترقی نگاه داشته و به عقب برگرداند.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: بلندگوهای تبلیغاتی دشمنان اسلام، ضدانقلاب و برخی بازیگران و بازی پردازان داخلی رادیکال همواره سعی دارند ملت ایران را از حضورهای حماسی و انقلابی خود در عرصه انتخابات ها بازدارند، مشارکت عمومی که نماد مردم سالاری دینی و تکیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه انتخاباتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل

بیانیه انتخاباتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل