مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:052020-02-20سياسي

تاکید استاندار خوزستان بر برنامه ریزی مواجهه با سیلاب


با توجه به اینکه در پی بارش در اندیکا و شهرهایی مانند دزفول حتما جاری شدن سیلاب و روان آب را خواهیم داشت بنابراین باید ضمن  مراقبت های لازم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان ضمن اشاره به ورود دو سامانه بارشی در روزهای اول اسفند و هفته آینده به خوزستان اظهار کرد: طبق گزارش های ارائه شده، سیلاب ها و روان آب های ناشی از این بارندگی ها قابل کنترل بوده و هیچ گونه نگرانی برای مناطق پایین دست وجود ندارد.

وی با تاکید بر اهمیت آمادگی در این شرایط افزود:با توجه به اینکه در پی بارش در اندیکا و شهرهایی مانند دزفول حتما جاری شدن سیلاب و روان آب را خواهیم داشت بنابراین باید ضمن  مراقبت های لازم، برای کنترل سیلاب ها و روان آب ها برنامه ریزی کرد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه توصیه های لازم و اطلاع رسانی به عشایر به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی انجام شود عنوان کرد: با توجه به پیش بینی بارندگی در اهواز، آبفا و شهرداری اهواز باید آمادگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: با  برنامه ریزی هایی که می شود مساله ای در پایین دست نخواهیم داشت و خوشبختانه این بارش ها، کم آبی کشاورزانی که کشت داشته اند را جبران خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار خوزستان بر برنامه ریزی مواجهه با سیلاب

تاکید استاندار خوزستان بر برنامه ریزی مواجهه با سیلاب