مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 09:252020-02-20دانش

شخصیت علمی دانشجویان متعلق به دانشگاه است


شخصیت علمی دانشجویان متعلق به دانشگاه است و اعتبار این دانشگاه وابسته به موفقیت دانشجویان خواهد بود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: شخصیت علمی دانشجویان متعلق به دانشگاه است و اعتبار این دانشگاه وابسته به موفقیت دانشجویان خواهد بود.

دکتر محمدکافی، امروز اول اسفندماه، در مراسم تجلیل از دانش آموختگان برتر و عضو هیأت علمی برجسته دانشگاه فردوسی مشهد که در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بزرگان و پیشکسوتان، با وجود تمام محرومیت ها و موانعی که در زمان خود داشتند، از هدف بلندخود دست نکشیدند، در نتیجه تمامی آموخته ها و تجربیاتی که در این چند سال کسب کردند را به کار گرفتند و آن ها را به آینده منتقل کردند.

وی افزود: زمانی که تاریخچه و زندگانی مردان و زنان بزرگ کشور و دنیا را مطالعه می کنیم غیر از این هم نیست که دست از اهداف خود برنداشته اند.

زمانی‎که زندگی استیو جابز را مطالعه کردم، جالب بود که پدر و مادرش بنا به اختلافات و مشکلاتی که داشتند، نتوانستند وی را تربیت کنند و او به فرزندخواندگی خانواده ای دیگر سپرده شد.

با توجه به محرومیت های فراوانی که متحمل شد اما هیچ وقت از حرف و آرمان های بزرگ خود دست برنداشت، مانند همه اساتید و پیشکسوتان این دانشگاه که دست از تلاش های خود برنداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصیت علمی دانشجویان متعلق به دانشگاه است

شخصیت علمی دانشجویان متعلق به دانشگاه است