مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:452020-02-20سياسي

کاهش 47نفری کاندیداهای مجلس در مرکزی طی مرحله تبلیغات انتخاباتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهروز اکرمی روز پنجشنبه با بیان مطلب فوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا به امروز (1 اسفندماه 98) شمار نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی به 150 نفر متشکل از 21 زن و 129 مرد رسیده است.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: هم اکنون تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان 51 نفر است و شمار کاندیداها در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان نیز به 22 نفر رسید.

اکرمی تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه خمین را 11 نفر و حوزه انتخابیه شازند را 21 نفر برشمرد و اضافه کرد: تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه به 30 نفر و تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه محلات و دلیجان نیز به 15 نفر رسیده است.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: شمار کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در استان مرکزی همزمان با آغاز فرصت تبلیغات (24 بهمن ماه)، 197 نفر بود که طی هفت روز اخیر به 150 نفر رسیده است.

گفتنی است از صبح امروز، مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده و انتخابات فردا دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 47نفری کاندیداهای مجلس در مرکزی طی مرحله تبلیغات انتخاباتی

کاهش 47نفری کاندیداهای مجلس در مرکزی طی مرحله تبلیغات انتخاباتی