مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:352020-02-20سياسي

خدمات سجلی لازم طی روز انتخابات هم در ثبت احوال مهاباد ارائه می شود


خشایار صنعتی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهروندانی که طی روزهای گذشته درخواست تعویض یا فقدان شناسنامه خارج از نوبت کرده باشند، می توانند در روز انتخابات برای دریافت مدارک خود به این اداره مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه کارکنان اداره ثبت احوال مهاباد در روز انتخابات نیز فعال خواهد بود، افزود: برای شرکت در انتخابات، ارائه شناسنامه عکس دار به همراه کد ملی الزامی است.

وی بیان کرد: هر 2 نمونه شناسنامه دست نویس و شناسنامه مکانیزه برای شرکت در انتخابات دارای اعتبار است و واجدان شرایطی که شناسنامه آنها تا دوم اسفند به منظور تعویض و صدور در اختیار ثبت احوال بوده، می توانند با مراجعه به این اداره، شناسنامه خود را تحویل بگیرند.

وی همچنین با اشاره به آمادگی اداره ثبت احوال برای ارائه گواهی تایید شماره ملی به رای دهندگان فاقد کارت ملی گفت: این خدمات به منظور مشارکت آحاد مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به ضرورت ارائه شماره کارت ملی و شناسنامه در هنگام رای دادن انجام می شود.

رییس هیات بازرسی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متولدان دوم اسفند 1380 و سال های قبل از آن می توانند در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات سجلی لازم طی روز انتخابات هم در ثبت احوال مهاباد ارائه می شود

خدمات سجلی لازم طی روز انتخابات هم در ثبت احوال مهاباد ارائه می شود