مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:252020-02-20بين الملل

240 هزار اصله نهال در آذربایجان غربی کاشته می شود


میرصمد سیدموسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد نهال از نوع مثمر و غیرمثمر بوده که بین دانشگاه ها، نهادهای نظامی، هلال احمر، بسیج سازندگی، مصلاها و سازمان های مردم نهاد توزیع می شود.

وی اظهار داشت: نهال های غیرمثمر جنگلی از نوع صنوبر، سرو خمره ای و نقره ای و نهال های مثمر از نوع سماق و سنجد در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: برنامه های این هفته با هدف ترویج فرهنگ منابع طبیعی و استفاده از مشارکت مردمی و نهادهای دولتی و غیردولتی در حراست از عرصه های ملی تدوین می شود و هدف اصلی ما شرکت دادن مردم در حفظ و احیای عرصه های ملی است.

وی افزود: مشارکت مردمی اصل اول در حفاظت و احیای عرصه های ملی است و تا زمانی که مردم حافظ عرصه های طبیعی باشند، هیچ عرصه مرتعی و جنگلی تخریب نمی شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی 45 طرح در حوزه های آبخیزداری، جنگل، کاداستر، جایگزینی سوخت فسیلی و بیولوژیکی در استان به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: 37 طرح بیولوژیکی آبخیزداری در استان در هفته منابع طبیعی آماده بهره برداری است که این طرح ها به منظور حفاظت از خاک و عرصه های ملی اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 هزار اصله نهال در آذربایجان غربی کاشته می شود

240 هزار اصله نهال در آذربایجان غربی کاشته می شود