مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:062020-02-20سياسي

حضور حداکثری مردم در انتخابات در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد


رییس حوزه انتخابیه شهرستان های تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این برهه از زمان هر رای مردم، تیری بر قلب دشمن و یک سنگر پدافندی در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مرتضی حمیدی افزود: در شرایطی که برخی کشورهای همسایه دچار مشکل هستند، جمهوری اسلامی ایران در سایه حضور مردم و اقتدار نیروهای مسلح در امنیت و آرامش کامل به سر می برد و حضور تاریخی مردم در پای صندوق های رای اهداف شوم دشمنان را در همه حوزه ها خنثی خواهد کرد.

وی ادامه داد: همدلی، وحدت و انسجام یکی از مهمترین محورهای انتخابات پیش رو است که عامل مهمی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان می باشد و در هر شرایطی باید این وحدت و همدلی حفظ شود.

وی گفت: عرصه انتخابات و حضور گسترده در آن نمادی از همبستگی و انسجام ملی است که باید با سالم سازی، قانونمندی و احترام به آرای مردم، نامزدهای اصلح انتخاب شوند.

وی همچنین بر الگو قرار دادن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: یکی از مهمترین اتفاقات سیاسی کشور در سال جاری انتخابات دوم اسفند ماه است که همه ما وظیفه داریم با حضور حداکثری خود به آن جلوه ای دیگر ببخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری مردم در انتخابات در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد

حضور حداکثری مردم در انتخابات در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد