مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:062020-02-20اقتصادي

24هزارتن کالا با مصوبه ستاد تنظیم بازار درقم توزیع شد


محمود سیجانی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: این کالاها شامل برنج خارجی، گوشت منجمد، مرغ، شکر، چای، روغن نباتی و قند بوده که برای مصرف خانوار و اصناف مختلف تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: برای تنظیم بازار ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز نیز، اقدامات لازم انجام و محصولات موردنیاز مردم تامین شده است تا در سطح استان با کمبود در عرضه کالاهای اساسی مواجه نباشیم.

وی بیان کرد: کارگروه تنظیم بازار استان دراین مدت 25 جلسه تشکیل و 229 مصوبه داشته است، علاوه بر این کمیته فرعی تنظیم بازار استان نیز 15 جلسه با 90 مصوبه برای تسهیل دسترسی مردم به کالا و خدمات موردنیازشان برگزار کرده است.

سیجانی گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت قم درکنار مسئولان دستگاه های نظارتی استان به صورت مستمر وضعیت بازار قم را رصد و با متخلفان برخورد قانونی لازم را خواهند داشت که این روند در ایام پایانی سال تشدید می شود.

وی بیان کرد: اختفا، احتکار و عدم اعلام موجودی، گران فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم صدور صورت حساب، تقلب و کم فروشی، کالای قاچاق و عدم درج قیمت و نرخ نامه ازجمله مهمترین تخلفات ثبت شده توسط بازرسان است که در همین رابطه از عموم مردم می خواهیم هرگونه تخلف را به سامانه 124 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24هزارتن کالا با مصوبه ستاد تنظیم بازار درقم توزیع شد

24هزارتن کالا با مصوبه ستاد تنظیم بازار درقم توزیع شد