مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:062020-02-20سياسي

یادواره شهید گمنام و اربعین سردار دل ها در حوزه علمیه یزد برگزار شد


در این مراسم حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری با گرامیداشت یاد شهیدان انقلاب به نقش شهید سلیمانی و جبهه مقاومت در شکست داعش و گروه های تکفیری اشاره کرد و گفت: راه عزت ملت و کشور در عمل به وصایای شهیدان و منویات مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: باید فرهنگ شهادت و ایستادگی در برابر هجمه دشمنان انقلاب اسلامی در جامعه به خصوص بین نسل جوان با فعالیت های فرهنگی و ارزشی گسترش یابد.

این مدرس حوزه علمیه یزد تاکید کرد: اگر فرهنگ شهادت و مقاومت در جامعه و بین جوانان نهادینه شود بدون شک هیچ دشمنی نمی تواند به اهداف شوم خود برسد.

ماندگاری گفت: ملت ایران به رغم تمامی توطئه ها با قدرت و عزت در برابر دشمنان ایستادگی کرده و باید راه خود را بدون لغزشی ادامه دهد.

در این مراسم همچنین برنامه مداحی توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد و قاریان ممتاز استان به تلاوت آیات کلام وحی پرداختند.

برپایی نمایشگاه کتاب ، عکس و مسابقات از برنامه های جانبی یادواره بود.

صبحگاه جمعه 13 دی ماه 1398 سردار سلیمانی فرمانده سابق نیروهای سپاه قدس در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد همراه با ابومهدی المهندس قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی و ایرانی به شهادت رسیدند که این حمله به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهید گمنام و اربعین سردار دل ها در حوزه علمیه یزد برگزار شد

یادواره شهید گمنام و اربعین سردار دل ها در حوزه علمیه یزد برگزار شد