مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 04:552020-02-20سياسي

شکوهی که کاندیداها از مسجد شکوهی به دست می آورند + عکس و فیلم


مسجد شکوهی یا صاحب الزمان (س) واقع در بلوار کشاورز ساری، با دو گنبد آبی رنگ مقبره ای هر ساله کانون تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی در شهر ساری است و حتی معیاری برای رای آوری در انتخابات.

- * شکل ظاهری مسجد شکوهی از گذشته تا به امروز متولی مسجد شکوهی ساری از وجود یک حوض بزرگ آب در محوطه اصلی مسجد خبر داد که بعدها به علت کمبود جا برداشته شد، ورودی این  مسجد از بیرون از طریق دو درب چوبی گنبدی و درب معمولی برای خواهران و برادران تعبیه شده است.

در حال حاضر فضای داخلی و آبدارخانه این مسجد قدیمی به همان صورتی که از گذشته ساخته شده وجود دارد و تنها بازسازی هایی صورت گرفته است، این متولی بیست و اندی سال به همراه همسر و فرزندش در حال خدمت در این مسجد است.

آقای محمودی می گوید؛ در هر دوره انتخاباتی از ابتدای زمان تبلیغات درب این مسجد را به روی نامزدهای انتخاباتی باز می گذاریم، هر کدام پشت تریبون روی سکو جلوی صحن اصلی مسجد حاضر شده و شعارهای انتخاباتی می دهند.

* مسجد شکوهی و میزبانی از تبلیغات تا انتخابات  در هر دوره تعدادی صندوق اخذ رأی به همراه تجهیزات به مسجد شکوهی آورده می شود و این مسجد میزبان حجم زیادی از مردم برای رأی دهندگان است، دلیلش هم دارا بودن فضای مناسب، قدمت بالا و شهرت است، بر در و دیوار ورودی مسجد شکوهی تصاویری از نامز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوهی که کاندیداها از مسجد شکوهی به دست می آورند + عکس و فیلم

شکوهی که کاندیداها از مسجد شکوهی به دست می آورند + عکس و فیلم