مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 04:552020-02-20بين الملل

دفع حملات پهپادی تروریست ها به نزدیکی پایگاه هوایی حمیمیم


تلویزیون رسمی سوریه اعلام کرد، سامانه های دفاع هوایی مستقر در حومه لاذقیه اهداف متخاصم در اطراف شهر جله در نزدیکی پایگاه هوایی حمیمیم در غرب این کشور را دفع کردند.

- تلویزیون رسمی سوریه اعلام کرد، سامانه های دفاع هوایی مستقر در حومه لاذقیه "اهداف متخاصم" در اطراف شهر جله در نزدیکی پایگاه هوایی حمیمیم در غرب این کشور را دفع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تلویزیون رسمی سوریه جزییات زیادی منتشر نکرده است اما به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شامگاه چهارشنبه پدافندهای هوایی چند پهپاد تروریستی که از ادلب به سمت شهر جبله نزدیک می شدند، سرنگون کردند.

خبرنگار سانا گزارش کرد: پدافندهای هوایی در استان لاذقیه چند پهپاد متعلق به گروه های تروریستی را که از جهت استان ادلب به اطراف شهر جبله نزدیک می شدند بدون هیچ تلفاتی در منطقه سرنگون کردند.

مرکز آشتی روسیه در سوریه که زیر نظر وزارت دفاع روسیه فعالیت می کند و مقر آن در پایگاه حمیمیم است بیانیه ای در این باره منتشر نکرده است.

از طرفی یک منبع امنیتی عالی رتبه نیز به خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد، تعدادی راکت از مناطق استقرار تروریست ها در حومه شمال شرقی لاذقیه شلیک شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفع حملات پهپادی تروریست ها به نزدیکی پایگاه هوایی حمیمیم

دفع حملات پهپادی تروریست ها به نزدیکی پایگاه هوایی حمیمیم