مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 02:052020-02-19پزشكي

وابستگی دارویی آمریکا به چین


همچون تمام بیماری های همه گیر، پیچیدگی شیوع کرونا همکاری و شفافیت بین المللی را اقتضا می کند.

همزمان مقامات سلامت عمومی آمریکا باید آسیب پذیری کشور در نتیجه اتکای ما به تولید چینی وسایل دارویی و تجهیزات پزشکی را به رسمیت بشناسند.

- گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: در حالی که ویروس کرونای جدید که به آن ان سی او وی -2019 می گویند به سرعت در حال گسترش در سطح جهان است، جامعه بین المللی برای مقابله با آن تقلا می کند.

دانشمندان شتابزده در تلاش برای ساخت یک واکسن هستند، سیاست سازان در مورد موثرترین شیوه های مهار ویروس بحث می کنند و سیستم های مراقبت درمانی برای رسیدگی به شمار فزاینده بیماران و افراد رو به مرگ تلاش می کنند.

هرچند که وضعیت موجود ممکن است شبیه صحنه ای از فیلم شیوع محصول سال 2011 به نظر آید، اما این اتفاق عملا در واقعیت در حال رخ دادن است.

در میانه تمام این ماجراها، بحران بالقوه ای نیز وجود دارد که در سایه ها منتظر است: وابستگی جهانی به چین برای تولید مواد دارویی و تجهیزات پزشکی.

سیطره چین بر بازار دارویی ما نویسندگان این مقاله، نماینده گروهی از دانشمندان و سیاست سازان از رشته های مختلف هستیم که در  برنامه سیاست گذاری بیمارهای همه گیر و امنیت بیولوژیک وابسته به موسسه اسکوکرافت در مدرسه دولت بوش در دانشگاه تگزاس ای ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وابستگی دارویی آمریکا به چین

وابستگی دارویی آمریکا به چین